٪9 تخفیف

دیسک صفحه کامل پری دمپر چهارفنردوبل موتورXU EF7 گیربکس BE پژو و سمند ایساکو ۰۶۷۰۳۰۲۹۹۹

شناسه محصول: 9993419 دسته‌بندی‌ها: , , , , , , تاریخ به روز رسانی: 27 مرداد 1404 تعداد بازدید: 854 بازدید

قیمت اصلی: 3,449,477 تومان بود.قیمت فعلی: 3,135,888 تومان.

موجود در انبار

تمامی کالاهای این فروشگاه، اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه(در صورت عدم باز شدن پلمپ) ارائه می شوند.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن
کیت کامل کلاچ پری دمپر ۴ فنر موتورXU7 EF7 پژو ۴۰۵ ایساکو در صدف یدکی بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی و بدنه خودرو در کشور با تخفیف ویژه،این فروشگاه نمایندگی مجاز ایساکو می باشد.

کیت کامل کلاچ پری دمپر ۴ فنر موتورXU7 EF7 پژو ۴۰۵ ایساکو

به طور کلی سیستم کلاچ دارای دو دیسک است که یکی از این دیسک‌ها به میل لنگ متصل است و دیگری که با نام دیسک و یا صفحه اصطکاک نیز شناخته می‌شود نیروی موتور را گیربکس منتقل می‌کند. در حالت استراحت یعنی زمانی که پا روی پدال کلاچ قرار ندارد، دو دیسک محکم به هم چسبیده‌اند. اما هنگامی که شما پایتان را بر روی پدال کلاچ می‌فشارید این دو صفحه از هم دور شده و صفحه اصطکاک با قطعه‌ای به نام فلایول (قطعه‌ی دایره‌ای شکل دندانه‌دار که به استارت خودرو متصل است و با چرخش آن خودرو روشن می‌شود.) تماس پیدا کرده و شروع به چرخش می‌کند و پس از آن نیروی دریافتی را به گیربکس انتقال می‌دهد؛ در نتیجه انرژی موتور از طریق کلاچ به جعبه دنده منتقل و سپس روانه چرخ‌ها می‌شود.
در زمان قطع فشار، تماس بین دیسک اصطکاکی و فلایول کاهش می‌یابد و تنها صفحه روی فلایول می‌لغزد. البته لازم به ذکر است که بگوییم انتقال نیرو از صفحه کلاچ به کمک شفت ورودی انجام می‌شود و کاهش فشار از طریق فنر دیافراگمی صورت می‌گیرد. در هنگام تعویض دنده‌ها نیز باید انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده متوقف شود و این کار تنها زمانی امکانپذیر است که شخصِ شخیص کلاچ نقش آفرینی کند. به ‌طور کلی اساس کار کلاچ خودرو بر پایه نیروی اصطکاک بین سطوح و انتقال نیرو استوار است و اگر نیروی اصطکاک به‌ اندازه کافی وجود نداشته باشد، این مکانیزم کارایی‌اش را از دست می‌دهد.در زمان قطع فشار، تماس بین دیسک اصطکاکی و فلایول کاهش می‌یابد و تنها صفحه روی فلایول می‌لغزد. البته لازم به ذکر است که بگوییم انتقال نیرو از صفحه کلاچ به کمک شفت ورودی انجام می‌شود و کاهش فشار از طریق فنر دیافراگمی صورت می‌گیرد. در هنگام تعویض دنده‌ها نیز باید انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده متوقف شود و این کار تنها زمانی امکانپذیر است که شخصِ شخیص کلاچ نقش آفرینی کند. به ‌طور کلی اساس کار کلاچ خودرو بر پایه نیروی اصطکاک بین سطوح و انتقال نیرو استوار است و اگر نیروی اصطکاک به‌ اندازه کافی وجود نداشته باشد، این مکانیزم کارایی‌اش را از دست می‌دهد.

نقد و بررسی ها

نقد و بررسی وجود ندارد.

افزودن نفد و بررسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجود در انبار

کانال تلگرام ما را دنبال کنید
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
405 slkn 2
دیسک صفحه کامل پری دمپر چهارفنردوبل موتورXU EF7 گیربکس BE پژو و سمند ایساکو ۰۶۷۰۳۰۲۹۹۹

قیمت اصلی: 3,449,477 تومان بود.قیمت فعلی: 3,135,888 تومان.

موجود در انبار