- قیمت اصلی: 3,971,000 تومان بود.3,494,480 تومانقیمت فعلی: 3,494,480 تومان.
- قیمت اصلی: 31,169,600 تومان بود.29,299,424 تومانقیمت فعلی: 29,299,424 تومان.
- قیمت اصلی: 31,169,600 تومان بود.29,299,424 تومانقیمت فعلی: 29,299,424 تومان.
- قیمت اصلی: 31,416,000 تومان بود.29,531,040 تومانقیمت فعلی: 29,531,040 تومان.
- قیمت اصلی: 31,416,000 تومان بود.29,531,040 تومانقیمت فعلی: 29,531,040 تومان.
- قیمت اصلی: 31,416,000 تومان بود.29,531,040 تومانقیمت فعلی: 29,531,040 تومان.
- قیمت اصلی: 9,363,200 تومان بود.8,086,400 تومانقیمت فعلی: 8,086,400 تومان.
موتور قلب ماشین شماست. این ماشین چیز پیچیده ای است که برای تبدیل گرمای حاصل از سوختن گاز به نیرویی که چرخ های جاده را می چرخاند ساخته شده است.
زنجیره واکنشهایی که به این هدف میرسند توسط جرقهای به حرکت در میآیند که مخلوطی از بخار بنزین و هوای فشرده را در داخل یک سیلندر بهطور لحظهای مهر و موم شده مشتعل میکند و باعث میشود که به سرعت بسوزد. به همین دلیل است که این ماشین را موتور احتراق داخلی می نامند. همانطور که مخلوط می سوزد، منبسط می شود و نیروی لازم برای راندن ماشین را فراهم می کند.
برای مقاومت در برابر بار کاری سنگین، موتور باید ساختاری مستحکم داشته باشد. از دو بخش اصلی تشکیل شده است: بخش پایین تر و سنگین تر، بلوک سیلندر، پوششی برای قطعات متحرک اصلی موتور است. پوشش بالایی قابل جدا شدن سر سیلندر است.
سر سیلندر شامل گذرگاه های کنترل شده با سوپاپ است که از طریق آنها مخلوط هوا و سوخت وارد سیلندرها می شود و از طریق آنها گازهای حاصل از احتراق آنها خارج می شود.
این بلوک دارای میل لنگ است که حرکت رفت و برگشتی پیستون ها را به حرکت چرخشی در میل لنگ تبدیل می کند. اغلب این بلوک میل بادامک را نیز در خود جای می دهد که مکانیسم هایی را به کار می گیرد که دریچه های سرسیلندر را باز و بسته می کند. گاهی اوقات میل بادامک در سر است یا بالای آن نصب می شود.